Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Gminy w Spytkowicach - stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i organizacyjnych

herb

1. Określenie wymagań:

1)   Zakres wymagań niezbędnych:

a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

d) wykształcenie wyższe;

e) minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe;

f) znajomość przepisów prawnych i zagadnień z zakresu spraw realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o obronie Ojczyzny, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych, o stanie wojennym oraz o kompetencjach Naczelnego Dowódcy Sił Zbrojnych i zasadach jego podległości konstytucyjnym organom Rzeczypospolitej Polskiej, o stanie wyjątkowym, o stanie klęski żywiołowej, o ochronie przeciwpożarowej, o ochotniczych strażach pożarnych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Prawo o zgromadzeniach, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz przepisów wykonawczych.

g) prawo jazdy kat. B;

h) dobra organizacja pracy własnej;

i) dyspozycyjność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, sumienność, dokładność;

j) umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów komputerowych takich jak: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do tworzenia prezentacji;

k) nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.

2) Zakres wymagań preferowanych:

a) wykształcenie wyższe związane ze specjalizacjami: bezpieczeństwo narodowe, zarządzanie kryzysowe, specjalności wojskowe, administracja, prawo;

b) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub innych jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku związanym z zarządzaniem kryzysowym, obronnością kraju, działalnością straży pożarnych;

c) znajomość topografii gminy Spytkowice.

 

2. Zakres podstawowych obowiązków:

1) Przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny i innych zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony;

2) Opracowywanie, aktualizowanie oraz realizacja Planu Zarządzania Kryzysowego i Planu Obrony Cywilnej Gminy;

3) Organizowanie pracy Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;

4) Przygotowanie i zapewnienie systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń;

5) Prowadzenie magazynu O.C. i gminnego magazynu przeciwpowodziowego;

6) Realizacja zadań dotyczących funkcjonowania stałego dyżuru i akcji kurierskiej;

7) Realizowanie zadań związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie w tym zakresie z organami wojskowymi;

8) Opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego;

9) Opracowywanie oraz aktualizacja planu operacyjnego ochrony gminy przed powodzią;

10) Prowadzenie całości spraw związanych z wyposażeniem i zapewnieniem gotowości bojowej OSP działających na terenie gminy w zakresie ustawowym;

11) Obsługa Zarządu Gminnego OSP;

12) Prowadzenie rozliczania dotacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych udzielanych z budżetu gminy w rozumieniu i na zasadach szczególnych określonych w przepisach o finansach publicznych oraz opracowywanie decyzji egzekwujących zwrot niewykorzystanej lub nienależnie wykorzystanej dotacji oraz nadzorowanie przebiegu ich wykonania;

13) Prowadzenie spraw z zakresu zgromadzeń publicznych;

14) Prowadzenie archiwum zakładowego;

15) Współpraca z organizacjami pozarządowymi wynikająca z ustawy o działalności   pożytku publicznego i o wolontariacie;

16) Rozliczanie dotacji dla organizacji pozarządowych udzielanych z budżetu gminy w rozumieniu i na zasadach szczególnych określonych w przepisach o finansach publicznych oraz opracowywanie decyzji egzekwujących zwrot niewykorzystanej lub nienależnie wykorzystanej dotacji oraz nadzorowanie przebiegu ich wykonania;

17) Organizowanie i przeprowadzanie otwartych konkursów ofert w sferze pożytku publicznego na powierzenie lub wspieranie przez Gminę wykonywania zadań publicznych;

18) Prowadzenie spraw związanych z zakupem, montażem i obsługą urządzeń monitoringu wizyjnego, będącego w dyspozycji Urzędu Gminy;

19) Realizacja spraw związanych z zakupem paliw płynnych na potrzeby Gminy;

20) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pojazdów oraz wszelkiego mienia ruchomego;

21) Prowadzenie centralnego rejestru umów;

22) Protokołowanie zebrań wiejskich i innych spotkań organizowanych przez Wójta i Urząd Gminy.

 

3. Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

 

4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) pełny wymiar czasu pracy;

2) praca na stanowisku urzędniczym;

3) praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy;

4) praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie;

5) bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych: budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę ani w toalety dla osób niepełnosprawnych.

 

5. Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:

 W miesiącu marcu 2023 r. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik  
 zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  
 zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV);

2) list motywacyjny;

3) kwestionariusz osobowy;

4) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub inne zaświadczenie o odbytych studiach);

5) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy;

6) inne dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

7) inne dokumenty wymagane przepisami prawa:

  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
    (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
    i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i organizacyjnych (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy);
  • oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

8) Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

9) Wraz z dokumentami aplikacyjnymi kandydat podaje dane kontaktowe w celu otrzymania powiadomienia o etapach rekrutacji.

 

7. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 maja 2023 roku do godz. 17:00:

a) W formie papierowej (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i organizacyjnych”) w Sekretariacie lub Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice lub przesłać na adres: Urząd Gminy Spytkowice, 34-116 Spytkowice,
ul. Zamkowa 12. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy;

b) W formie elektronicznej poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePuap /uk501s3jxz/skrytka lub na adres poczty elektronicznej Urzędu gmina@spytkowice.net.pl.

2) Dokumenty aplikacyjne przesyłane drogą elektroniczną muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

3) Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób  niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów - nie będą rozpatrywane.

 

8. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

1) Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Spytkowice.

2) W konkursie będą mogli wziąć udział kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania formalne. Lista tych kandydatów zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze.

3) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełnili wymagań formalnych naboru, można będzie odebrać w okresie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4) Komisja konkursowa działa dwuetapowo:  
a) I etap: zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy   
    zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy   
    kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
b)II etap: przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami. Kandydaci
     spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na     
     wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

5) Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Spytkowicach oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

6) Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

7) Urząd Gminy w Spytkowicach zastrzega sobie możliwość nie rozstrzygania konkursu bez podania przyczyny.

8) Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązaniu stosunku pracy.

9) W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.

 

9. Klauzula informacyjna.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119), zwanego dalej RODO informuję, że:

1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12,       34-116 Spytkowice, tel. 33 879 18 20, e-mail: gmina@spytkowice.net.p

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych u Administratora: iod@spytkowice.net.pl

3. Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art.6 ust.1 lit. b (podjęcie działań zmierzających do zawarcia umowy) i lit.c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z art.221 §§ 1 i 4 ustawy z dn. 26.06.1974 roku Kodeks pracy (t.j.Dz.U.2022 r. poz.1510) i §1 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j.Dz.U.2018.2369); inne dane osobowe, w tym dane do kontaktu, takie jak nr telefonu lub adres e-mail, są przetwarzane na podstawie Pana/i zgody (art.6 ust.1 lit.a RODO), która może być odwołana w dowolnym momencie, jednakże jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem.

4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

5. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego poprzez procedurę rekrutacyjną pracownika. Osoba nieprzyjęta do pracy ma prawo nie zgodzić się na określony w zdaniu poprzednim okres przetwarzania jej danych osobowych, a wówczas jej dane będą podlegały usunięciu z chwilą zatrudnienia pracownika wybranego w naborze.

6. Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania.

7. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pana/i danych osobowych naruszało przepisy RODO.

8. Pana/i dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

9. Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

 

Załączniki:

Kwestionariusz osobowy

Oświadczenie o niekaralności

Oświadczenie o obywatelstwie

Oświadczenie o stanie zdrowia

Oświadczenie RODO

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne

NA SKRÓTY


Sytem Powiadamiania SMS solidarni-z-ukraina spis-powszechny Fundusz rozwoju przewozów autobusowych Fundusz Dróg Samorządowych Gospodarka odpadami cmentarz-komunalny stop-smog spis-rolny partnerski-projekt-budowy-instalacji-odnawialnych-zrodel-energii studium-uwarunkowan Zbiór aktów prawa miejscowego 2022-Raport-o-stanie-gminy-w-2021 wybory-prezydenckie-2020 Spytkowice CEIDG Mikroporady Gminny Program Rewitalizacji Mapa Gminy Sprawdź zanieczyszczenie powietrza CEEB Czyste powietrze Ekointerwencja-formularz Karta Dużej Rodziny Plan Zagospodarowania edziennik malopolska Monitor Polski Dziennik Ustaw
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //