Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy w Spytkowicach

Damian Brania
tel. 33 879 18 20 wew. 58
e-mail: d.brania@gminaspytkowice.pl
Adres do korespondencji:
Urząd Gminy w Spytkowicach
ul. Zamkowa 12
34-116 Spytkowice

 

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze  szczególnymi potrzebami;
  3. Monitorowanie działalności Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  4. Przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //