Ogłoszenia


Otwarcie dyżurnego wakacyjnego przedszkola

Wójt Gminy Spytkowice informuje, że planowane jest otwarcie dwóch oddziałów dyżurnego wakacyjnego przedszkola od 1 lipca do 31 lipca br.

Czytaj więcej...


OPTO-BUS zaprasza na bezpłatne badania wzroku

We czwartek, 23 maja 2024 r. w godz. 16.30–18.00 na parkingu przy Ośrodku Zdrowia w Spytkowicach (ul. Szkolna 1), odbędą się bezpłatne komputerowe badania wzroku w OPTO-BUSIE.

Czytaj więcej...




Zmarł Stanisław Ściera, wieloletni Wójt Gminy Spytkowice

Z głębokim żalem i smutkiem przyjęliśmy wiadomość, iż 30 kwietnia br. odszedł wieloletni Wójt Gminy Spytkowice śp. Stanisław Ściera.

Czytaj więcej...


I Sesja Rady Gminy Spytkowice

Postanowienie Komisarza Wyborczego w Krakowie w sprawie zwołania I Sesji Rady Gminy Spytkowice kadencji 2024 - 2029.

Czytaj więcej...


REKRUTACJA DO PUBLICZNEGO ŻŁOBKA „JAK U MAMY” W SPYTKOWICACH

Dyrektor Publicznego Żłobka „Jak u Mamy” w Spytkowicach ogłasza nabór dzieci w wieku do lat 3 do żłobka na rok 2024/2025.

Czytaj więcej...



Dodatek Osłonowy w 2024 r. – przypomnienie

Do 30 kwietnia 2024r. można składać wnioski o wypłatę dodatku osłonowego.

Czytaj więcej...


1 ... 24 25 26 27 28 ... 198

NA SKRÓTY


Sytem Powiadamiania SMS solidarni-z-ukraina spis-powszechny Fundusz rozwoju przewozów autobusowych Fundusz Dróg Samorządowych Gospodarka odpadami cmentarz-komunalny stop-smog spis-rolny partnerski-projekt-budowy-instalacji-odnawialnych-zrodel-energii studium-uwarunkowan Zbiór aktów prawa miejscowego 2022-Raport-o-stanie-gminy-w-2021 wybory-prezydenckie-2020 Spytkowice CEIDG Mikroporady Gminny Program Rewitalizacji Mapa Gminy Sprawdź zanieczyszczenie powietrza CEEB Czyste powietrze Ekointerwencja-formularz Karta Dużej Rodziny Plan Zagospodarowania edziennik malopolska Monitor Polski Dziennik Ustaw
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //