ODPOWIEDZI NA POSTULATY ZGŁOSZONE W TRAKCIE ZEBRANIA WIEJSKIEGO SOŁECTWA PÓŁWIEŚ

herb

1. Mieszkaniec sołectwa DF poprosił o poprawę bezpieczeństwa na skrzyżowaniu ul. Mostowej i Zatorskiej, bo obecnie zastosowane rozwiązanie nie spełnia swojej funkcji, a busy oraz samochody ciężarowe nadal się tam zatrzymują powodując zagrożenie w ruchu.

ODPOWIEDŹ: Wniosek został przekazany do GDDKiA jako zarządcy drogi krajowej.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

2. Mieszkanka sołectwa IO poprosiła o wykonanie oświetlenia na ul. Brzozowej na istniejących dwóch słupach, bo jest tam bardzo niebezpieczny i nieoświetlony zjazd z drogi krajowej.

ODPOWIEDŹ: Wykonanie oświetlenia ul. Brzozowej zostanie ujęte w kompleksowym programie rozbudowy oświetlenia dróg gminnych na terenie Gminy Spytkowice, który jest realizowany sukcesywnie od roku 2018.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

3. Mieszkańcy sołectwa IO i KO poprosili o sprawdzenie ul. Brzozowej bo na drodze ciągle stoi woda. Prosił o sprawdzenie czy nie doszło do awarii wodociągu, który od Państwa Sz. przechodzi pod drogą bo woda stoi pomimo panującej w ostatnim czasie suszy i droga w tym miejscu zaczyna się wypłukiwać.

ODPOWIEDŹ: W powyższej sprawie odbędzie się komisja terenowa w celu określenia zakresu prac i dalszego postępowania. O planowanym terminie komisji Mieszkańcy zostaną poinformowani odrębnym pismem w celu uczestnictwa.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

4. Mieszkaniec sołectwa DF poprosił o rozważenie możliwości zarurowania lub innego zabezpieczenia korytek przy ul. Widokowej, na odcinku gdzie rów jest głęboki i jest niebezpieczeństwo, że ktoś może tam wjechać samochodem.

ODPOWIEDŹ: W powyższej sprawie odbędzie się komisja terenowa w celu określenia zakresu prac i dalszego postępowania. Elementy zniszczone, uszkodzone zostaną wymienione.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

5. Mieszkaniec sołectwa KM poprosił o dowiezienie kamienia na drogę dojazdową przy posesji ul. Górna 54.

ODPOWIEDŹ: Wniosek możliwy do realizacji po uregulowaniu drogi w terenie. Właściciele działek mają świadomość przebiegu drogi względem działek ewidencyjnych.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

6. Mieszkaniec sołectwa TB poprosił o dowiezienie i poprawę kamienia na ul. Wąwozowej przy moście.

ODPOWIEDŹ: Zadanie zostanie wykonane do końca czerwca br.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

7. Mieszkaniec sołectwa MT poprosił o zamontowanie lustra przy pojemnikach PCK na ul. Mostowej, bo jest tam niebezpiecznie oraz rozważyć możliwość przestawienia pojemników.

ODPOWIEDŹ: Lustro zostanie zamontowane do końca czerwca br.

Pracownik odpowiedzialny: JS - Referat Rolnictwa, Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska

8. Mieszkaniec sołectwa MT poprosił o rozważenie możliwości przeniesienia lampy z posesji nr 19 przy ul. Nad Potokiem, gdzie lampa znajduje się w gałęziach drzew na słup znajdujący się na posesji p. MM i rozważenie możliwości zamontowania dwóch lamp.

ODPOWIEDŹ: Na chwilę obecną nie ma możliwości przeniesienia lampy ze słupa na posesji 19 przy ul. Nad Potokiem na słup na posesji nr 12, z uwagi na brak przewodu zasilającego oświetlenie uliczne. Przełożenie lampy jak również zamontowanie dwóch nowych lamp wymaga opracowania dokumentacji technicznej rozbudowy oświetlenia.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

9. Mieszkanka sołectwa BT poprosiła o wymianę rozbitego lustra na skrzyżowaniu ul. Nad Potokiem i Św. Floriana.

ODPOWIEDŹ: Zadanie zostanie wykonane do końca czerwca br.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

10. Mieszkaniec sołectwa KP zawnioskował o wprowadzenie oznaczenia na ul. Rzecznej dotyczącego dojazdu do Państw P. i K., bo na mapach w nawigacji dojazd jest pokazany od ul. Św. Floriana, a tam nie ma drogi i ktoś w końcu wpadnie do w rzeki.

ODPOWIEDŹ: Stosowne oznakowanie zostanie zamontowane.

Pracownik odpowiedzialny: SH - Referat Planowania, Przygotowania i Realizacji Inwestycji

 

 

 

NA SKRÓTY


Sytem Powiadamiania SMS solidarni-z-ukraina spis-powszechny Fundusz rozwoju przewozów autobusowych Fundusz Dróg Samorządowych Gospodarka odpadami cmentarz-komunalny stop-smog spis-rolny partnerski-projekt-budowy-instalacji-odnawialnych-zrodel-energii studium-uwarunkowan Zbiór aktów prawa miejscowego 2022-Raport-o-stanie-gminy-w-2021 wybory-prezydenckie-2020 Spytkowice CEIDG Mikroporady Gminny Program Rewitalizacji Mapa Gminy Sprawdź zanieczyszczenie powietrza CEEB Czyste powietrze Ekointerwencja-formularz Karta Dużej Rodziny Plan Zagospodarowania edziennik malopolska Monitor Polski Dziennik Ustaw
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //