Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Gminy w Spytkowicach - stanowisko ds. geodezji

herb

  1. 1.      Określenie wymagań:

1)   Zakres wymagań niezbędnych:

a)    obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

b)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

d)   wykształcenie wyższe;

e)    minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe;

f)    znajomość przepisów prawnych i zagadnień z zakresu spraw realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów wykonawczych.

g)   stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy;

h)   nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.

2)   Zakres wymagań preferowanych:

a)    wykształcenie wyższe w zakresie geodezji i kartografii lub planowania przestrzennego;

b)   doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej na podobnym stanowisku;

c)    uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;

d)   dobra organizacja pracy własnej;

e)    prawo jazdy kat. B;

f)    dyspozycyjność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, sumienność, dokładność;

g)   umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów komputerowych takich jak: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do tworzenia prezentacji;

h)   znajomość obsługi pakietów biurowych, w tym programu geodezyjnego EGBV
WIN G.

 

  1. 2.      Zakres podstawowych obowiązków:

1)      Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie podziału nieruchomości;

2)      Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie scalenia nieruchomości;

3)      Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie rozgraniczenia nieruchomości;

4)      Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wywłaszczania nieruchomości;

5)      Prowadzenie spraw związanych z realizacją umów i zleceń dotyczących robót geodezyjnych;

6)      Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wypłatą odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;

7)      Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych ze służebnością przesyłu przez działki gminne;

8)      Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z ustalaniem opłaty adiacenckiej i renty planistycznej;

9)      Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z numeracją nieruchomości i nazewnictwa miejscowości i obiektów fizjograficznych gminy;

10)  Prowadzenie spraw związanych z lokalizacją reklam na gruntach będących własnością gminy;

11)  Obsługa bazy geodezyjnej EGBV WIN G – danych Gminy Spytkowice;

 

  1. 3.      Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

 

  1. Informacje o warunkach pracyna danym stanowisku:

1)   pełny wymiar czasu pracy;

2)   praca na stanowisku urzędniczym;

3)   praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy;

4)   praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie;

5)   bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych: budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę ani w toalety dla osób niepełnosprawnych.

 

  1. 5.      Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:

W miesiącu sierpniu 2023 r. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.

 

  1. 6.      Wymagane dokumenty:

1)   życiorys (CV);

2)   list motywacyjny;

3)   kwestionariusz osobowy;

4)   potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub innezaświadczenie o odbytych studiach);

5)   potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy;

6)   inne dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

7)   inne dokumenty wymagane przepisami prawa:

  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
    (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
    i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska ds. geodezji (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy);
  • oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

8)   Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

9)   Wraz z dokumentami aplikacyjnymi kandydat podaje dane kontaktowe w celu otrzymania powiadomienia o etapach rekrutacji.

 

1.7.Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

1)   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października 2023 roku do godz. 14:00:

a)      W formie papierowej (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. geodezji”) w Sekretariacie lub Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice lub przesłać na adres: Urząd Gminy Spytkowice, 34-116 Spytkowice, ul. Zamkowa 12. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy;

b)      W formie elektronicznej poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePuap /uk501s3jxz/skrytka lub na adres poczty elektronicznej Urzędu gmina@spytkowice.net.pl.

2)   Dokumenty aplikacyjne przesyłane drogą elektroniczną muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.

3)   Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób
niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów - nie będą rozpatrywane.

 

1.8. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

1)      Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Spytkowice.

2)      W konkursie będą mogli wziąć udział kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania formalne. Lista tych kandydatów zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze.

3)      Dokumenty aplikacyjne osób, którzy nie spełnili wymagań formalnych naboru, można będzie odebrać w okresie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji w Biuletynie Informacji Publicznej.

4)      Komisja konkursowa działa dwuetapowo:  
a) I etap: zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy    zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy    kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
b) II etap: przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na      wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

5)      Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Spytkowicach oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

6)      Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

7)      Urząd Gminy w Spytkowicach zastrzega sobie możliwość nie rozstrzygania konkursu bez podania przyczyny.

8)      Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązaniu stosunku pracy.

9)      W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.

 

1.9. Klauzula informacyjna.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119), zwanego dalej RODO informuję, że:

  1.         Administratorem Pana/i danych osobowych jest Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, tel. 33 879 18 20, e-mail: gmina@spytkowice.net.pl

  2.         Dane kontaktowe inspektora ochrony danych u Administratora: iod@spytkowice.net.pl

  3.         Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art.6 ust.1 lit. b (podjęcie działań zmierzających do zawarcia umowy) i lit.c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z art.221 §§ 1 i 4 ustawy z dn. 26.06.1974 roku Kodeks pracy (t.j.Dz.U.2022 r. poz.1510) i §1 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j.Dz.U.2018.2369); inne dane osobowe, w tym dane do kontaktu, takie jak nr telefonu lub adres e-mail, są przetwarzane na podstawie Pana/i zgody (art.6 ust.1 lit.a RODO), która może być odwołana w dowolnym momencie, jednakże jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem.

  4.         Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie
na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

  5.         Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego poprzez procedurę rekrutacyjną pracownika. Osoba nieprzyjęta do pracy
ma prawo nie zgodzić się na określony w zdaniu poprzednim okres przetwarzania jej danych osobowych, a wówczas jej dane będą podlegały usunięciu z chwilą zatrudnienia pracownika wybranego w naborze.

  6.         Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania.

  7.         Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pana/i danych osobowych naruszało przepisy RODO.

  8.         Pana/i dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

  9.         Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Załączniki:

Kwestionariusz osobowy

Oświadczenie o niekaralności

Oświadczenie o obywatelstwie

Oświadczenie o stanie zdrowia

Oświadczenie RODO

NA SKRÓTY


Sytem Powiadamiania SMS solidarni-z-ukraina spis-powszechny Fundusz rozwoju przewozów autobusowych Fundusz Dróg Samorządowych Gospodarka odpadami cmentarz-komunalny stop-smog spis-rolny partnerski-projekt-budowy-instalacji-odnawialnych-zrodel-energii studium-uwarunkowan Zbiór aktów prawa miejscowego 2022-Raport-o-stanie-gminy-w-2021 wybory-prezydenckie-2020 Spytkowice CEIDG Mikroporady Gminny Program Rewitalizacji Mapa Gminy Sprawdź zanieczyszczenie powietrza CEEB Czyste powietrze Ekointerwencja-formularz Karta Dużej Rodziny Plan Zagospodarowania edziennik malopolska Monitor Polski Dziennik Ustaw
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //