Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Gminy w Spytkowicach - stanowisko ds. geodezji
- 1. Określenie wymagań:
1) Zakres wymagań niezbędnych:
a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
d) wykształcenie wyższe;
e) minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe;
f) znajomość przepisów prawnych i zagadnień z zakresu spraw realizowanych na stanowisku, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisów wykonawczych.
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy;
h) nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
2) Zakres wymagań preferowanych:
a) wykształcenie wyższe w zakresie geodezji i kartografii lub planowania przestrzennego;
b) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej na podobnym stanowisku;
c) uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
d) dobra organizacja pracy własnej;
e) prawo jazdy kat. B;
f) dyspozycyjność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, sumienność, dokładność;
g) umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowych programów komputerowych takich jak: edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do tworzenia prezentacji;
h) znajomość obsługi pakietów biurowych, w tym programu geodezyjnego EGBV
WIN G.
- 2. Zakres podstawowych obowiązków:
1) Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie podziału nieruchomości;
2) Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie scalenia nieruchomości;
3) Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie rozgraniczenia nieruchomości;
4) Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wywłaszczania nieruchomości;
5) Prowadzenie spraw związanych z realizacją umów i zleceń dotyczących robót geodezyjnych;
6) Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wypłatą odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;
7) Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych ze służebnością przesyłu przez działki gminne;
8) Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z ustalaniem opłaty adiacenckiej i renty planistycznej;
9) Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z numeracją nieruchomości i nazewnictwa miejscowości i obiektów fizjograficznych gminy;
10) Prowadzenie spraw związanych z lokalizacją reklam na gruntach będących własnością gminy;
11) Obsługa bazy geodezyjnej EGBV WIN G – danych Gminy Spytkowice;
- 3. Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
- Informacje o warunkach pracyna danym stanowisku:
1) pełny wymiar czasu pracy;
2) praca na stanowisku urzędniczym;
3) praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy;
4) praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie;
5) bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych: budynek Urzędu nie jest wyposażony w windę ani w toalety dla osób niepełnosprawnych.
- 5. Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu sierpniu 2023 r. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.
- 6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kwestionariusz osobowy;
4) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub innezaświadczenie o odbytych studiach);
5) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy;
6) inne dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
7) inne dokumenty wymagane przepisami prawa:
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
(wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny); - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystanie z pełni praw publicznych; - oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska ds. geodezji (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy);
- oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
8) Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
9) Wraz z dokumentami aplikacyjnymi kandydat podaje dane kontaktowe w celu otrzymania powiadomienia o etapach rekrutacji.
1.7.Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 października 2023 roku do godz. 14:00:
a) W formie papierowej (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. geodezji”) w Sekretariacie lub Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice lub przesłać na adres: Urząd Gminy Spytkowice, 34-116 Spytkowice, ul. Zamkowa 12. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy;
b) W formie elektronicznej poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePuap /uk501s3jxz/skrytka lub na adres poczty elektronicznej Urzędu gmina@spytkowice.net.pl.
2) Dokumenty aplikacyjne przesyłane drogą elektroniczną muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
3) Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób
niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów - nie będą rozpatrywane.
1.8. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
1) Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Spytkowice.
2) W konkursie będą mogli wziąć udział kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania formalne. Lista tych kandydatów zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze.
3) Dokumenty aplikacyjne osób, którzy nie spełnili wymagań formalnych naboru, można będzie odebrać w okresie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji w Biuletynie Informacji Publicznej.
4) Komisja konkursowa działa dwuetapowo:
a) I etap: zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
b) II etap: przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
5) Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Spytkowicach oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
6) Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
7) Urząd Gminy w Spytkowicach zastrzega sobie możliwość nie rozstrzygania konkursu bez podania przyczyny.
8) Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązaniu stosunku pracy.
9) W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.
1.9. Klauzula informacyjna.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119), zwanego dalej RODO informuję, że:
1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, tel. 33 879 18 20, e-mail: gmina@spytkowice.net.pl
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych u Administratora: iod@spytkowice.net.pl
3. Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art.6 ust.1 lit. b (podjęcie działań zmierzających do zawarcia umowy) i lit.c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z art.221 §§ 1 i 4 ustawy z dn. 26.06.1974 roku Kodeks pracy (t.j.Dz.U.2022 r. poz.1510) i §1 rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j.Dz.U.2018.2369); inne dane osobowe, w tym dane do kontaktu, takie jak nr telefonu lub adres e-mail, są przetwarzane na podstawie Pana/i zgody (art.6 ust.1 lit.a RODO), która może być odwołana w dowolnym momencie, jednakże jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem.
4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie
na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
5. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego poprzez procedurę rekrutacyjną pracownika. Osoba nieprzyjęta do pracy
ma prawo nie zgodzić się na określony w zdaniu poprzednim okres przetwarzania jej danych osobowych, a wówczas jej dane będą podlegały usunięciu z chwilą zatrudnienia pracownika wybranego w naborze.
6. Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania.
7. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pana/i danych osobowych naruszało przepisy RODO.
8. Pana/i dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
9. Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
Załączniki: