Biura Obsługi Klienta PGNiG - zamkniete
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników biur, informujemy, że od 14 marca 2020 r. do odwołania wszystkie Biura Obsługi Klienta BĘDĄ ZAMKNIĘTE.
Jednocześnie przypominamy, że większość spraw można załatwić za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, które umożliwia m. in.:
- zawarcie nowej umowy gazowej
- podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej
- podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach
- kontrolę bieżącego salda płatności obsługę płatności elektronicznych
- wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej
- zmianę/uzupełnienie danych w obecnie posiadanej umowie
- zmianę grupy taryfowej
- przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty
- kontakt na wybrany temat poprzez formularz
- zawarcie umowy na usługi dodatkowe
Do Państwa dyspozycji jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00.
O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na stronie www.pgnig.pl.
Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie naszych bliskich.
*W przypadku problemów z dodzwonieniem się na infolinię prosimy o kontakt poprzez formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mailowo: kontakt@pgnig.pl
Z poważaniem,
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.