Obsługa klientów przez ZUS od 16 do 27 marca 2020 r.

herb

W poniedziałek 16 i 23 marca 2020 r. skracamy godziny pracy placówek ZUS. Obsługa klientów w tych dniach będzie się odbywać w godz. 8.00 – 15.00.

W związku z działaniami profilaktycznymi, które mają zapobiegać szybkiemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce, prosimy o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach ZUS. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego i elektronicznego.

W związku z sytuacją zagrożenia epidemicznego - w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów - informujemy Państwa, że w okresie od 16 do 27 marca 2020 r. nadal funkcjonuje w ZUS  w sposób niezakłócony obsługa klientów w Centrum Obsługi Telefonicznej. Do Państwa dyspozycji jest ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze w godz. 7-18.

Zachęcamy również do zakładania profili na naszym portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS i korzystania z naszych usług elektronicznych. Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez wychodzenia z domu – przez internet - za pomocą profilu zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.

We wszystkich placówkach ZUS przygotowaliśmy dla Państwa wyodrębnione strefy, w których będą Państwo mogli samodzielnie złożyć wnioski, bez kontaktu osobistego z pracownikami Zakładu. Takie rozwiązanie ma na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i obsługę spraw w sposób niezakłócony.

 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //