Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Miejscu - zaproszenie do składania ofert.
Wójt Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34 – 116 Spytkowice przyjmuje oferty cenowe na wykonanie zadania: „Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Miejscu, ul. Floriana 62, 34 – 116 Spytkowice”.
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Miejscu, ul. Floriana 62, 34 – 116 Spytkowice, na działce nr 417/119, 417/124, 417/99 obręb Miejsce, jednostka ewid. Spytkowice.
- Zakres prac obejmuje: remont ścian działowych wewnętrznych, wymianę ściennej okładziny ceramicznej, wymianę stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, remont posadzek i warstw podposadzkowych, wymianę instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z urządzeniami sanitarnymi, wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i osprzętem, wymianę instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych, tablic elektrycznych, gniazd, włączników i pozostałego osprzętu instalacyjnego, wymianę instalacji wentylacyjnej, wymianę wewnętrznych tynków, gładzi gipsowej, powłok malarskich.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanową załączniki do Zaproszenia do składania ofert tj.: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót.
- Ofertę należy sporządzić na podstawie załączonej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót.
- Zaleca się wykonawcy zapoznanie się z miejscem prowadzenia prac oraz zobowiązuje się do sprawdzenia przedmiaru robót. O wszystkich błędach i rozbieżnościach należy niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego: e–mail: ppri@spytkowice.net.pl, tel. (33) 879 18 20 wew. 44 lub 51, w celu ustosunkowania się do wykrytego błędu i dokonania korekty zleconego zakresu robót.
II. TERMIN REALIZACJI ZADANIA.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany w terminie: 60 dni od daty podpisania umowy.
IVI. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać: na załączonym formularzu (załącznik nr 1) do ogłoszenia, do którego należy dołączyć Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4., Nr 5 wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym metodą uproszczoną, w/w dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Miejscu, ul. Floriana 62, 34 – 116 Spytkowice” na Dzienniku Podawczym, parter Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12 lub przesłać na adres Urzędu Gminy Spytkowice, faksem (033) 879 15 60, e–mail: ppri@spytkowice.net.pl do dnia 28.07.2020 r.
Załączniki:
Ogłoszenie wraz z formularzem ofertowym
SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH