UMWM: Dobre, bo małopolskie. Fundusze Europejskie dla turystyki
Turysta na wagę złota
Celem kampanii prezentującej projekty turystyczne realizowane ze wsparciem środków unijnych jest przekonanie mieszkańców regionu do spędzenia tegorocznych wakacji w Małopolsce i w ten sposób zachęcenie do włączenia się w pomoc dla branży turystycznej, która najdotkliwiej odczuła skutki pandemii koronawirusa. Kampania opiera się na prezentacji wybranych projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich.
Naszym celem jest zainteresowanie regionem. Pokazanie miejsc i obiektów, które dzięki Funduszom Europejskim stały się wyjątkowymi atrakcjami turystycznymi regionu, ma za zadanie zwiększenie ruchu turystycznego wewnątrz województwa, co w efekcie da realne wsparcie branży. Promując obiekty i atrakcje turystyczne, chcemy pomóc jak najszybciej odbudować rynek turystyczny w Małopolsce.
Takie rzeczy tylko w Małopolsce
Mówi się, że prawdziwa podróż to nie szukanie nowych lądów, ale nowe spojrzenie na to, co już znamy. Tego wyjątkowego lata mamy okazję znaleźć własne ścieżki i wytyczyć nowe szlaki na turystycznej mapie Małopolski. Wystarczy zrobić jeden krok, żeby stanąć „oko w oko” z miejscami nieoczywistymi, spoza głównej trasy turystycznej i co ważne realizowanymi ze wsparciem środków unijnych. Mamy niepowtarzalną okazję, by wydobyć na światło dzienne te zakątki naszego regionu, które warto poznać i odwiedzić z uwagi na ich przyrodnicze, kulturowe czy rekreacyjne walory.
Gdzie można zobaczyć naszą kampanię?
W ramach wakacyjnej kampanii promującej Fundusze Europejskie w Małopolsce na ponad stu billboardach, 56 citylightach oraz kilkuset plakatach prezentujemy wybrane atrakcje dofinansowane ze środków unijnych. Nasze projekty pojawią się również w prasie oraz na stronach internetowych FE oraz profilu na Facebooku.
Więcej: TUTAJ