Zaproszenie do składania ofert - Remont drogi gminnej nr 470281K ul. św. Katarzyny

herb

Zaproszenie do składania ofert

Podstawa prawna: zgodnie z przepisami art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) do postępowania nie stosuje się w/w przepisów - zamówienie poniżej 30.000 euro        

Wójt Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34 – 116 Spytkowice przyjmuje oferty cenowe na zadanie: „Remont drogi gminnej nr 470281K ul. Św. Katarzyny, w km 0+000 do 0+147 w miejscowości Spytkowice, Gmina Spytkowice”.

I Prace obejmować będą:

„Remont drogi gminnej nr 470281K ul. Św. Katarzyny, w km 0+000 do 0+147 w miejscowości Spytkowice, Gmina Spytkowice”.

Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, skropienie powierzchni asfaltem drogowym, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-asfaltowych, skropienie nawierzchni asfaltem, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych, roboty brukarskie, wykonanie nawierzchni pobocza, wykonanie docelowej organizacji ruchu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do zaproszenia do składania ofert tj.: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót.

  1. Prace należy wykonać zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz dokumentacją zgłoszeniową i obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. Wbudowany materiał powinien posiadać odpowiednie parametry i atesty, które wykonawca winien przedstawić na żądanie Inspektora Nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.
  2. Zaleca się wykonawcy zapoznanie się z terenem budowy oraz zobowiązuje się do  sprawdzenia przedmiaru robót (na własny koszt). O wszystkich błędach i rozbieżnościach należy niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego w celu ustosunkowania się do wykrytego błędu i dokonania korekty zleconego zakresu robót.
  3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

1)      W czasie realizacji robót utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwać i składować w odpowiednio przeznaczone do tego miejsca wszelkie urządzenia pomocnicze zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne.

2)      Zapewnić Inspektorowi Nadzoru pełną dostępność do robót, informować Inspektora Nadzoru kiedy roboty zanikające lub ulegające zakryciu będą gotowe do odbioru.

3)      Oznakować i zabezpieczyć plac budowy remontowanej drogi.

4)      Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót.

5)      Wszystkie powyższe uwarunkowania maja zostać uwzględnione w cenach jednostkowych poszczególnych asortymentów robót w kosztorysie ofertowym.

  1. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ochroną ubezpieczeniową winno być objęte wszelkie ryzyko budowlane (nagłe i nieprzewidziane zdarzenia losowe, które mogą doprowadzić do szkody w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi objętymi umową). Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą spisania protokołu odbioru robót.
  2. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia winny spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r., o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn.zm.) oraz odpowiadać warunkom opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Materiał powinien posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub aprobaty, które Wykonawca winien okazać na żądanie Inspektora Nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.
  3. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno–technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy.
  4. Warunki odbioru robót:

1)      Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy remontowanej drogi  i przekazać go Zamawiającemu.

2)      Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą do odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy.

  1. Warunki rozliczenia robót:

Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy kosztorysem powykonawczym rzeczywiście wykonanych robót.

II Termin realizacji zadania: 21 dni od podpisania umowy.

III Rękojmia za wady:

Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty – 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

IV Warunki wymagane od wykonawców:

Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz spełniać warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej tj.:

1)  w zakresie  wiedzy i doświadczenia:

Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia oferty roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności wykonania:

co najmniej jedna robota budowlana polegająca na remoncie, przebudowie lub budowie drogi o wartości minimum 80 000,00 zł brutto.

2) Wykonawca oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej i aktualne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa dot. kierownika budowy.

3) Wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

V Oferty należy składać:

Na załączonym formularzu Nr 1 do ogłoszenia, do którego należy dołączyć kosztorys ofertowy oraz Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4, w/w dokumenty należy wypełnić i złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Remont drogi gminnej nr 470281K ul. Św. Katarzyny, w km 0+000 do 0+147 w miejscowości Spytkowice, Gmina Spytkowice” na Dzienniku Podawczym, parter Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12 lub przesłać na adres Urzędu Gminy Spytkowice, faksem (033) 8791 560, e – mail: ppri@spytkowice.net.pl do dnia 30.11.2020 r.

VI Istotne postanowienia umowy:

1)      Podstawą wystawienia faktury będzie protokół bezusterkowego końcowego odbioru robót podpisany przez Zamawiającego do którego zostanie dołączony kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

2)      Termin płatności do 30 dni, od daty złożenia prawidłowej faktury na Dzienniku Podawczym, w formie przelewu na rachunek podany na fakturze. Datą zapłaty jest data obciążenia rachunku Zamawiającego.

3)      Odbiór końcowy zostanie przeprowadzony w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia robót i gotowości do odbioru.

Kary umowne:

1)      za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy – w wysokości 0,2 % wynagrodzenia brutto  za każdy dzień opóźnienia.

2)      za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień opóźnienia, liczony od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad.

3)      z tytułu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto za przedmiot zamówienia.

4)      z tytułu odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia brutto za przedmiot zamówienia.

VII Kryteria oceny ofert:

Cena oferty – 100%

Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane
z wykonaniem zamówienia opisane w zaproszeniu.

VIII Wybór oferty: 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełniając wyżej opisane wymagania zaoferuje najniższą wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do zaproszenia.

  1. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych ofert.
  2. Odmowa udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie oferty.
  1. Przez przyjęcie oferty do realizacji rozumie się zawarcie umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

IX Informacja o wyborze wykonawcy:

Wykonawcy zostaną powiadomieni o złożonych ofertach i wyborze oferty w sposób zaznaczony w formularzu ofertowym.

X Postanowienia dodatkowe:

  1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z zaproszeniem, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.
  4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zaproszenia. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający wydłuży termin składania ofert.
  5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
  6. Prośbę o udzielenie wyjaśnień należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych tj.: pisemnej na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, faksem (33) 879 15 60, w wersji elektronicznej na adres ppri@spytkowice.net.pl
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

Z poważaniem,

Wójt Gminy Spytkowice

mgr Mariusz Krystian

 

Zaproszenie do składania ofert z załącznikami

Przedmiar robót

Specyfikacje techniczne

Ogólne warunki umowy

Mapa do zgłoszenia

Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu

Zgłoszenie wykonania robót

NA SKRÓTY


Sytem Powiadamiania SMS solidarni-z-ukraina spis-powszechny Fundusz rozwoju przewozów autobusowych Fundusz Dróg Samorządowych Gospodarka odpadami cmentarz-komunalny stop-smog spis-rolny partnerski-projekt-budowy-instalacji-odnawialnych-zrodel-energii studium-uwarunkowan Zbiór aktów prawa miejscowego 2022-Raport-o-stanie-gminy-w-2021 wybory-prezydenckie-2020 Spytkowice CEIDG Mikroporady Gminny Program Rewitalizacji Mapa Gminy Sprawdź zanieczyszczenie powietrza CEEB Czyste powietrze Ekointerwencja-formularz Karta Dużej Rodziny Plan Zagospodarowania edziennik malopolska Monitor Polski Dziennik Ustaw
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //