Zaproszenie do składania ofert - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych

herb

Podstawa prawna: zgodnie  z przepisami art. 2 ust. 1 pkt 1  ustawy z dnia  11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r, poz.2019 z późn. zm.) - do  postępowania  nie stosuje się w/w  przepisów  - zamówienie poniżej 130 000 złotych.

Wójt Gminy  Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34 – 116 Spytkowice przyjmuje oferty cenowe  na zadanie:

 

„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera

na drogach gminnych na terenie Gminy Spytkowice w roku 2021”

 

I. Prace obejmować będą:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera na drogach gminnych na terenie Gminy Spytkowice w roku 2021.

1. Zakres robót obejmuje:

1)      Remont ubytków nawierzchni, na których występuje wykruszenie nie większe niż grubość warstwy ścieralnej średnio 3cm

2)      Remont wybojów w nawierzchni tj. ubytków materiału bitumicznego i pozostałego stanowiącego warstwy konstrukcyjne na głębokość większą niż grubość warstwy ścieralnej średnio 5cm.

2. Szczegółowy zakres robót określają:

1)      Kalkulacja stanowiąca załącznik nr 2 do zaproszenia

2)      Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 5 do zaproszenia.

Wykonawca zobowiązuje się realizować powierzone roboty zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i kalkulacją.

II. Termin realizacji zadania: od daty podpisania umowy do 30.08.2021r.

III. Gwarancja: minimum 12 miesięcy od daty bezusterkowego, końcowego odbioru robót.

IV. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:

1)      Wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, wymaganą technologią, kalkulacją, umową.

2)      Oznakować i zabezpieczyć teren prowadzenia robót.

3)      Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót.

4)      Ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ochroną ubezpieczeniową winno być objęte wszelkie ryzyko budowlane (nagłe i nieprzewidziane zdarzenia losowe, które mogą doprowadzić do szkody w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi objętymi umową). Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą spisania protokołu końcowego robót.

5)      Poniesienie odpowiedzialności przez Wykonawcę za szkody powstałe w toku realizacji przedmiotu umowy.

6)      Przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia bez zbędnego opóźnienia.

7)      Protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót.

8)      Wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U z 2020r poz. 1333 z późn. zm.). Wszystkie powyższe uwarunkowania mają zostać uwzględnione w cenach jednostkowych poszczególnych asortymentów robót  w kalkulacji.

V. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia robót:

1)      Za realizację przedmiotu umowy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone na podstawie obmiarów rzeczywiście wykonanych robót sporządzonych według cen jednostkowych z kalkulacji Wykonawcy – załącznik nr 2.

2)      Rozliczenie wykonanych robót będzie następowało etapami (sołectwami) na podstawie faktur częściowych wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych tj.: protokołami odbioru robót, obmiarami rzeczywiście wykonanych robót z każdego etapu robót, potwierdzonymi przez Referat Planowania Przygotowania i Realizacji Inwestycji.

3)      Wykonawca zgłosi Zamawiającemu termin odbioru robót z co najmniej 5 – dniowym wyprzedzeniem. Z czynności odbioru sporządza się protokół podpisany przez strony.

4)      Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady dające się usunąć to Zamawiający odmówi odbioru do czasu ich usunięcia i wyznaczy termin na ich usunięcie.

5)      W przypadku zaistnienia wad nie dających się usunąć Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy lub żądać wykonania przedmiotu odbioru po raz drugi.

6)      Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie takich wad, które uniemożliwiają używanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, aż do czasu usunięcia tych wad.

7)      Za odbiór ostateczny przedmiotu zamówienia przyjmuje się wykonanie ostatniego etapu.

VI. Warunki wymagane od wykonawców:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw. Warunków:

1)      W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia:

Wykonawca musi wykazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności:

Co najmniej jedna robota budowlana w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj.: budowa, przebudowa lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości 20 000,00 zł brutto.

2)      W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wykonawca oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

3)      W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Wykonawca oświadczy że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Wykonawca oświadczy, że posiada opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 100 000 PLN

VII. Informacja na temat przedmiotu zamówienia udziela:

Referat Planowania Przygotowania i Realizacji Inwestycji Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12 – pokój nr 19 (II piętro) lub pod telefonem (33) 879 18 20 wew. 45.

VIII. Oferty należy składać:

Na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia do którego należy dołączyć Załączniki Nr 2, Nr 3. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera na drogach na terenie Gminy Spytkowice w roku 2021” na dzienniku podawczym, parter Urzędu Gminy Spytkowice ul. Zamkowa 12 lub przesłać na adres Urzędu Gminy Spytkowice, faksem (33) 879 15 60, e-mailem: ppri@spytkowice.net.pl do dnia 19.03.2021r.

IX. Istotne postanowienia umowy:

Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

Zamawiający dokona protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

Kary umowne:

  • za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia 0,2% wartości brutto za każdy jeden dzień opóźnienia,
  • za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy: 10% wartości brutto przedmiotu zamówienia,
  • termin płatności 30 dni od daty złożenia prawidłowej faktury na dzienniku   podawczym.

X. Zamawiający udzieli zamówienia:

Wykonawcy, który spełniając wyżej opisane wymagania zaoferuje najniższą wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia.

  1. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych ofert.
  2. Odmowa udzielenia przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie oferty.
  3. Przez przyjęcie oferty do realizacji rozumie się zawarcie umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

XI. Informacja o wyborze oferty:

Wykonawcy zostaną powiadomieni o złożonych ofertach i wyborze oferty w sposób zaznaczony w formularzu ofertowym.

XII. Dodatkowe informacje:

  1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r poz. 2019 z późn zm.).
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z zaproszeniem, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.
  4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zaproszenia. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający wydłuży termin składania ofert.
  5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
  6. Prośbę o udzielenie wyjaśnień należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych tj.: pisemnej na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, faksem            (33) 879 15 60, w wersji elektronicznej na adres ppri@spytkowice.net.pl
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Załączniki:

Zaproszenie wraz z załącznikami.pdf

Projektowane warunki umowy

 

NA SKRÓTY


Sytem Powiadamiania SMS solidarni-z-ukraina spis-powszechny Fundusz rozwoju przewozów autobusowych Fundusz Dróg Samorządowych Gospodarka odpadami cmentarz-komunalny stop-smog spis-rolny partnerski-projekt-budowy-instalacji-odnawialnych-zrodel-energii studium-uwarunkowan Zbiór aktów prawa miejscowego 2022-Raport-o-stanie-gminy-w-2021 wybory-prezydenckie-2020 Spytkowice CEIDG Mikroporady Gminny Program Rewitalizacji Mapa Gminy Sprawdź zanieczyszczenie powietrza CEEB Czyste powietrze Ekointerwencja-formularz Karta Dużej Rodziny Plan Zagospodarowania edziennik malopolska Monitor Polski Dziennik Ustaw
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //