Zaproszenie do składania ofert - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych
Podstawa prawna: zgodnie z przepisami art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019r, poz.2019 z późn. zm.) - do postępowania nie stosuje się w/w przepisów - zamówienie poniżej 130 000 złotych.
Wójt Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34 – 116 Spytkowice przyjmuje oferty cenowe na zadanie:
„Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera
na drogach gminnych na terenie Gminy Spytkowice w roku 2021”
I. Prace obejmować będą:
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera na drogach gminnych na terenie Gminy Spytkowice w roku 2021.
1. Zakres robót obejmuje:
1) Remont ubytków nawierzchni, na których występuje wykruszenie nie większe niż grubość warstwy ścieralnej średnio 3cm
2) Remont wybojów w nawierzchni tj. ubytków materiału bitumicznego i pozostałego stanowiącego warstwy konstrukcyjne na głębokość większą niż grubość warstwy ścieralnej średnio 5cm.
2. Szczegółowy zakres robót określają:
1) Kalkulacja stanowiąca załącznik nr 2 do zaproszenia
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 5 do zaproszenia.
Wykonawca zobowiązuje się realizować powierzone roboty zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i kalkulacją.
II. Termin realizacji zadania: od daty podpisania umowy do 30.08.2021r.
III. Gwarancja: minimum 12 miesięcy od daty bezusterkowego, końcowego odbioru robót.
IV. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) Wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, wymaganą technologią, kalkulacją, umową.
2) Oznakować i zabezpieczyć teren prowadzenia robót.
3) Organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót.
4) Ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ochroną ubezpieczeniową winno być objęte wszelkie ryzyko budowlane (nagłe i nieprzewidziane zdarzenia losowe, które mogą doprowadzić do szkody w związku z prowadzonymi pracami budowlanymi objętymi umową). Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą spisania protokołu końcowego robót.
5) Poniesienie odpowiedzialności przez Wykonawcę za szkody powstałe w toku realizacji przedmiotu umowy.
6) Przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia bez zbędnego opóźnienia.
7) Protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót.
8) Wykonania robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U z 2020r poz. 1333 z późn. zm.). Wszystkie powyższe uwarunkowania mają zostać uwzględnione w cenach jednostkowych poszczególnych asortymentów robót w kalkulacji.
V. Warunki realizacji, odbioru i rozliczenia robót:
1) Za realizację przedmiotu umowy, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone na podstawie obmiarów rzeczywiście wykonanych robót sporządzonych według cen jednostkowych z kalkulacji Wykonawcy – załącznik nr 2.
2) Rozliczenie wykonanych robót będzie następowało etapami (sołectwami) na podstawie faktur częściowych wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych tj.: protokołami odbioru robót, obmiarami rzeczywiście wykonanych robót z każdego etapu robót, potwierdzonymi przez Referat Planowania Przygotowania i Realizacji Inwestycji.
3) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu termin odbioru robót z co najmniej 5 – dniowym wyprzedzeniem. Z czynności odbioru sporządza się protokół podpisany przez strony.
4) Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady dające się usunąć to Zamawiający odmówi odbioru do czasu ich usunięcia i wyznaczy termin na ich usunięcie.
5) W przypadku zaistnienia wad nie dających się usunąć Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy lub żądać wykonania przedmiotu odbioru po raz drugi.
6) Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności ujawniono istnienie takich wad, które uniemożliwiają używanie przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, aż do czasu usunięcia tych wad.
7) Za odbiór ostateczny przedmiotu zamówienia przyjmuje się wykonanie ostatniego etapu.
VI. Warunki wymagane od wykonawców:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw. Warunków:
1) W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności:
Co najmniej jedna robota budowlana w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj.: budowa, przebudowa lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości 20 000,00 zł brutto.
2) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca oświadczy że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca oświadczy, że posiada opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 100 000 PLN
VII. Informacja na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Referat Planowania Przygotowania i Realizacji Inwestycji Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12 – pokój nr 19 (II piętro) lub pod telefonem (33) 879 18 20 wew. 45.
VIII. Oferty należy składać:
Na załączonym formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia do którego należy dołączyć Załączniki Nr 2, Nr 3. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera na drogach na terenie Gminy Spytkowice w roku 2021” na dzienniku podawczym, parter Urzędu Gminy Spytkowice ul. Zamkowa 12 lub przesłać na adres Urzędu Gminy Spytkowice, faksem (33) 879 15 60, e-mailem: ppri@spytkowice.net.pl do dnia 19.03.2021r.
IX. Istotne postanowienia umowy:
Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
Kary umowne:
- za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia 0,2% wartości brutto za każdy jeden dzień opóźnienia,
- za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy: 10% wartości brutto przedmiotu zamówienia,
- termin płatności 30 dni od daty złożenia prawidłowej faktury na dzienniku podawczym.
X. Zamawiający udzieli zamówienia:
Wykonawcy, który spełniając wyżej opisane wymagania zaoferuje najniższą wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia.
- W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych ofert.
- Odmowa udzielenia przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie oferty.
- Przez przyjęcie oferty do realizacji rozumie się zawarcie umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
XI. Informacja o wyborze oferty:
Wykonawcy zostaną powiadomieni o złożonych ofertach i wyborze oferty w sposób zaznaczony w formularzu ofertowym.
XII. Dodatkowe informacje:
- Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r poz. 2019 z późn zm.).
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z zaproszeniem, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zaproszenia. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający wydłuży termin składania ofert.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
- Prośbę o udzielenie wyjaśnień należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych tj.: pisemnej na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, faksem (33) 879 15 60, w wersji elektronicznej na adres ppri@spytkowice.net.pl
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
Zaproszenie wraz z załącznikami.pdf