ZAPYTANIE OFERTOWE - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Urząd Gminy w Spytkowicach zaprasza do składania ofert na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy.
I. Zamawiający.
GMINA SPYTKOWICE
34 -116 Spytkowice, ul. Zamkowa 12
tel. 33/ 879 18 20; 879 18 76
NIP 551-11-23-930; REGON 072182090
II. Przedmiot zapytania ofertowego.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do siedziby Urzędu Gminy w Spytkowicach zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do dostawy artykułów biurowych sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie (e-mailem).
III. Istotne warunki zamówienia.
- Przedstawiona cena powinna zawierać cenę netto oraz podatek VAT dostawy artykułów biurowych.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dostarczenie zamówionych materiałów.
- Dostawa winna obywać się w nieprzekraczalnym terminie siedmiu dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia od Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zamawianych artykułów biurowych może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.
- Płatność za dostarczony towar następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
- Ofertę w postaci załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (formularz cenowy) należy złożyć do dnia 28.01.2022 roku do godz. 14.00 na Dzienniku Podawczym lub przesłać na adres e-mail: gmina@spytkowice.net.pl
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Spytkowice, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
- Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty.
- Okres obowiązywania umowy: od dnia podpisania do 30 czerwca 2022 r.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty, a także unieważnienia postępowania bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
- Dodatkowych informacji udziela: Agnieszka Jamróz i Michalina Jarocha, tel. 33/ 879 18 20; 33/ 879 18 76.
Załączniki:
Załącznik 1 - formularz cenowy