Zaproszenie do składania ofert - Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazu, remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Parkowej 9 w Ryczowie

herb

Zaproszenie do składania ofert

Podstawa prawna: zgodnie  z przepisami art. 2 ust. 1 pkt 1  ustawy z dnia  11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) - do  postępowania  nie stosuje się w/w  przepisów  - zamówienie poniżej 130 000 złotych.

Wójt Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34 – 116 Spytkowice przyjmuje oferty cenowe na zadanie:  

„Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazu, remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Parkowej 9 w Ryczowie”.

Prace obejmować będą:

Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazu,remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Parkowej 9 w Ryczowie”.

Kody CPV:

45331110-0 – Instalowanie kotłów

45331100-7 – Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

 

Szczegółowy opis zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót stanowiących załączniki do zaproszenia do składania ofert. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia i jest podstawą do właściwego przygotowania i złożenia oferty.

Zamawiający załączył przedmiary robót, które należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy i rozpatrywać wyłącznie jako wskazanie ilości, rodzajów prac do wykonania w ramach zamówienia. Przyjmuje się że Wykonawca zapoznał się z miejscem prowadzenia robót, opisem przedmiotu zamówienia jaki ma zostać wykonany i sposobem jego wykonania. Całość robót należy wykonać zgodnie z zamierzeniem  i przeznaczeniem. Wykonawca nie ma żadnej gwarancji , że ilość nie będzie odbiegać pod względem wielkości od ilości podanych w przedmiarze robót. Pozycje w przedmiarach robót opisują roboty objęte umową w sposób skrócony. Uważa się jednak, że poszczególne pozycje przedmiarów robót zawierają wszystkie czynności konieczne do całkowitego i poprawnego wykonania przedmiotowych robót zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami.

Zamawiający nie wymaga załączenia kosztorysu ofertowego.

Podstawą obliczenia ceny oferty i jednocześnie wynagrodzenia w formie ryczałtu (w rozumieniu art. 632 kodeksu cywilnego) jest wartość podana jako cena oferty, która musi pokrywać wszystkie wymogi kompletnego wykonania prac niezależnie od tego czy są one szczegółowa opisane w zaproszeniu i przedmiarze robót. Cena określona przez Wykonawcę nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia.

  1. Termin realizacji zadania: 4 miesiące od daty podpisania umowy.
  2. Rękojmia.
    1. Wymagany okres rękojmi - 36 miesięcy na wykonane prace i przedmiot umowy, licząc od daty bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
    2. W okresie rękojmi Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad, usterek i awarii w ustalonym wspólnie z Zamawiającym terminie nie dłuższym niż 7 dni.
    3. Do udzielonej przez Wykonawcę rękojmi stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

      Warunki wymagane od Wykonawców:

Wykonawca zobowiązany jest do:

  1. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszej umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami rzetelnej wiedzy technicznej,
  2. zapewnienia  kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych  do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz usunięcia wad,
  3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone, w szczególności Wykonawca będzie dysponował osobą na stanowisko kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej
    w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych. Poprzez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
  4. posiadania przez pracowników wszystkich wymaganych prawem uprawnień, 
  5. prowadzenia dziennika budowy,                                     
  6. stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do stosowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty , certyfikaty lub aprobaty. W przypadku zastosowania w trakcie realizacji robót jakichkolwiek wyrobów budowlanych nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wykonane roboty i wykona je ponownie na własny koszt i ryzyko,
  7. Wykonawca na własny koszt wykona badania materiałów, których jakość budzi wątpliwość,
  8. wywozu i utylizacji na swój koszt materiałów pochodzących z rozbiórki, wszelkich odpadów powstających w wyniku prowadzonych robót zgodnie z przepisami ustawy o ochronie środowiska oraz gospodarowania odpadami,
  9. zorganizowania zaplecza miejsca prowadzenia robót i prawidłowego jego  oznakowania (zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót uniemożliwiające dostęp przez osoby nieuprawnione),
  10. prawidłowego oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzenia robót,
  11. utrzymania porządku w miejscu prowadzenia robót oraz przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu robót,
  12. od chwili protokolarnego przejęcia miejsca prowadzenia robót do czasu odbioru robót ponoszenia odpowiedzialności za szkody wynikłe na tym miejscu (budynku),
  13. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych w miejscu prowadzenia robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
  14. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków  pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami w tym też związanych z ruchem pojazdów,
  15. natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o wypadkach lub zagrożeniach,
  16. zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego,
  17. uczestniczenia w czynnościach odbioru końcowego oraz przeglądach gwarancyjnych w okresie rękojmi za wady na wezwanie Zamawiającego.
  18.  ponoszenie kosztów zużycia energii i wody w okresie realizacji umowy;

Wymagania ogólne:

  1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia,
  2. organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy praz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich,
  3. materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art.. 10 ustawy
    z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2021r poz. 2351 z późn. zm.), posiadać certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną,
  4. całość robót należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe,
  5. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (tekst jedn. Dz.U z 2021r poz. 779 z późn. zm),
  6. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie w związku z tym Wykonawca ma obowiązek prowadzić  wszystkie prace, a szczególnie prace powodujące uciążliwy hałas  w sposób uzgodniony z Zamawiającym, zabezpieczyć wszystkie elementy znajdujące się
    w pomieszczeniach, aby nie  spowodować  ich uszkodzenia.   
  1. Oferty należy składać:

Załączony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia należy wypełnić
i złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta – „Przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji gazu, remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku przy ul. Parkowej 9 w Ryczowie”  na Dzienniku Podawczym, parter Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12 lub przesłać na adres Urzędu Gminy Spytkowice faksem (033) 879 15 60, e-mailem: ppri@spytkowice.net.pl do dnia 22.03.2022r.

  1. Istotne postanowienia umowy:
  2. Wynagrodzenie ryczałtowe zostało ustalone na podstawie oferty Wykonawcy,
  3. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót podpisany przez Zamawiającego,
  4. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowej faktury na Dzienniku Podawczym w Urzędzie Gminy Spytkowice, w formie przelewu na rachunek bankowy podany na fakturze. Datą zapłaty jest data obciążenia rachunku Zamawiającego.
  5. Kary umowne

a)  za odstąpienie od umowy przez Zmawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca – w wysokości 10% wynagrodzenia brutto,

b) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia,

c)  za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie gwarancji w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, liczony od upływu terminu wyznaczonego na usunięcie wad,

d)  z tytułu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę w wysokości 10% całkowitego wynagrodzenia brutto za przedmiot zamówienia.

Zamawiający udzieli zamówienia:

Wykonawcy, który spełniając wyżej opisane wymagania zaoferuje najniższą wartość brutto za całość przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do zaproszenia.

  1. W toku dokonywania badania i oceny ofert zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych ofert.
  2. Odmowa udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień w wyznaczonym terminie spowoduje odrzucenie oferty.
  3. Przez przyjęcie oferty do realizacji rozumie się zawarcie umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.              

Informacja o wyborze oferty:

Wykonawcy zostaną powiadomieni o złożonych ofertach i wyborze oferty w sposób zaznaczony w formularzu ofertowym.

Dodatkowe informacje:

  1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2021r poz. 1129 z późn. zm.).
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W przypadku wpłynięcia jednej oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego zgodnie z zaproszeniem, Zamawiający może dokonać wyboru tej oferty.
  4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zaproszenia. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający wydłuży termin składania ofert.
  5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
  6. Prośbę o udzielenie wyjaśnień należy złożyć w dowolny sposób, spośród podanych tj.: pisemnej na adres Zamawiającego lub osobiście w siedzibie Zamawiającego, faksem (33) 879 15 60, w wersji elektronicznej na adres ppri@spytkowice.net.pl  
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

                                                                         

Z poważaniem,

Wójt Gminy Spytkowice

mgr Mariusz Krystian

Załączniki:

- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

- Załącznik nr 2 - Klauzula informacyjna

- Załącznik nr 3 - Projektowane postanowienia umowy

- Załącznik nr 4 - Przedmiar robót

- Załącznik nr 5 - Specyfikacja techniczna

- Załącznik nr 6 - Projekt budowlany - instalacja gazowa

- Załącznik nr 7 - Projekt wykonawczy - instalacja C.O.

NA SKRÓTY


Sytem Powiadamiania SMS solidarni-z-ukraina spis-powszechny Fundusz rozwoju przewozów autobusowych Fundusz Dróg Samorządowych Gospodarka odpadami cmentarz-komunalny stop-smog spis-rolny partnerski-projekt-budowy-instalacji-odnawialnych-zrodel-energii studium-uwarunkowan Zbiór aktów prawa miejscowego 2022-Raport-o-stanie-gminy-w-2021 wybory-prezydenckie-2020 Spytkowice CEIDG Mikroporady Gminny Program Rewitalizacji Mapa Gminy Sprawdź zanieczyszczenie powietrza CEEB Czyste powietrze Ekointerwencja-formularz Karta Dużej Rodziny Plan Zagospodarowania edziennik malopolska Monitor Polski Dziennik Ustaw
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //